«اولکر گنبدقابوس»
«اولکر گنبدقابوس»

«اولکر گنبدقابوس»

چند سئوال از نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی

آقای رستگار شما نماینده و امین مردم گنبد و حومه در مجلس هستید. یعنی شما منتخب مردم می‌باشید پس شهروندان گنبدی قانوناً حق دارند از شما سؤال بکنند که طی سه سال چه کارهایی انجام داده‌اید؟ و چه مشکلاتی پیش روی بوده خدای ناکرده از وظایف اصلی‌تان عدول نکرده‌ باشید.

حاشیه نروم و  سوالهایم را مطرح بکنم قبل از طرح سوال امیدوارم جنابعالی با نقد عملکردتان برخورد منطقی خواهید داشت چون نظر عامه خلاف این است.و علت آن را عدم ارائه عملکرد سه ساله‌تان در جراید و تریبون‌های عمومی می‌دانند.شما حتی در عیدین و .. سخنی به مردم نمی‌گویید لابد یا عملکردی ندارید و یا خدای ناکرده این قدر مشغله کاری کاذب دارید که نمی‌رسید در طول 8 دوره تمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در بدترین شرایط تلفن منزل و تلفن همراهشان جوابگوی موکلین خود بود و منزل آنان بر روی مردمی که آنان را انتخاب کرده‌اند باز بود. به نظر حقیر جنابعالی از هر دو ثواب اُخروی غافلید، البته افراد بسیار اندکی مجازند با تلفن ویژه‌تان تماس بگیرند.

سوال مهم و اساسی این که چرا؟ نامه‌های شما به مسئولین استانی که اکثراً توسط رئیس دفتر جنابعالی به موکلین داده می‌‌شود هیچ‌گونه ترتیب اثری از سوی آنها داده نمی‌شود. جای بسی تاسف است با این وجود شما علیرغم اعتراض مردم و شکایت از بعضی مسئولین شهرستان هیچ‌گونه اعتراضی نمی‌کنید..

در عرصه‌ی عمومی و کارهای اساسی و مشکلات عمده‌ی مردم در منطقه از تریبون مجلس سخنی نمی‌گویید و پی‌گیرکارهای عام‌المنفعه نیستید.

این را نیز حتماً بهتر از هر کسی می‌دانید تنها سخن گفتن کافی نیست حتماً پی‌گیری باید کرد و نیک می‌دانید که حق گرفتنی است. کارهای مثل آبرسانی و گازرسانی  روستاهای فاقد آب و گاز ـ مشکل دامداران و کشاورزان  زمین‌های مزروعی ـ مشکل مراتع ـ سد سازی ـ راه آهن ـ تردد مرزنشینان با کشور همسایه ترکمنستان  ـ کارهای اشتغالزایی و ... را  در زمان تبلیغات انتخاباتی بسیار قول داده‌اید چه شد؟

چرا؟ جنابعالی در زمان آمدن به گنبد وقتی، ولو اندک در دفترتان برای ارباب رجوع نمی‌گذارید. تلفن‌ات  هم برای همیشه خاموش است،  متاسفانه حین تشریف فرمایی‌تان به گنبد تلفن همراه رئیس دفتر‌تان و همراهان شما هم خاموش می‌شود و دفترتان هم تعطیل است. بفرمایید شما را کجا زیارت کنیم؟ از مسئول دفترت در تهران که بنده سخنی نگویم و تنها سکوت را ترجیح می‌دهم باشد برای فرصتی دیگر.

آقای رستگار:

- بودند نمایندگانی از این شهر هر ماه و یا هر فصل در انظار عمومی و  در جمع حضار طی دعوت قبلی و عمومی پشت تریبون سخنرانی می‌کردند و به پرسش موکلین خود پاسخ می‌دادند..

- بودند نمایندگانی از دیار ترکمن‌صحرا تلفن همراه و ثابت آنان شبانه روزی پاسخ گوی مردم بود و منزل آنان پناهگاه محرومین.

- بودند نمایندگانی مخلص از شهر با فرهنگ گنبد به خاطر مردم پشت تریبون مجلس داد سخن می‌گفت و عاقبت در دور‌ه‌های بعدی رد صلاحیت می‌شد.

- بودند نمایندگانی از شهر محروم‌مان به خاطر مشکلات مردم با مسئولین ارشد استانی و کشوری همگام با  مردم جلسات گفتمان تشکیل می‌دادند.

- بودند نمایندگانی به خاطر مشکلات حاد و اضطراری منطقه که پیش می‌آمد خود را سینه سپر می‌کرد و جلو ضرر عمومی را با همکاری بعضی مسئولین دلسوز می‌گرفتند.

 پرسش آخر:

جنابعالی نماینده مردم هستید یا منتخب مسئولین؟ بهتره پیش از این نگویم،  بقیه سئوالاتم باشد برای بعد.

در آینده حتماً به نقد  نکات ریز عملکرد  شما خواهم پرداخت. به امید دیدار با آرزوی توفیق برای تمامی شهروندان عزیز گنبدی.

خلیل یزدانی

نظرات 1 + ارسال نظر
حیدر سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

از قدیم گفتن گدا به نان نرسه بلخانی به آب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد