«اولکر گنبدقابوس»
«اولکر گنبدقابوس»

«اولکر گنبدقابوس»

«مسافر» عصیانگر از یک قدمی چوبه دار به زندگی برگشت

مردی که بیش از هفت سال از بهترین روزهای عمرش را به جرم آدمکشی در شمال کشور با کابوس مرگ سپری کرد پس از جلب رضایت خانواده داغدار به زندگی برگشت...

به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز : بازپرس کشیک وقت دادگستری «آزادشهر» گلستان ، چهاردهم فروردین 1382 مطلع شد مردی جوان به نام «نورمحمد» در یک دعوای کینه جویانه کشته شده است.سپس این مقام قضایی و پلیس اداره آگاهی به قربانگاه رفتند و با دیدن پیکر خونین ، رسیدگی به ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند.

شواهد نشان می داد «نورمحمد» به دنبال درگیری بر سر مسئله ای پیش پا افتاده ، قربانی خشم «مسافر - ذ» شده بود و با افشای این موضوع ، متهم طی عملیات غافلگیرانه بازداشت شد.وی با دیدن مدرک های دادگاه پسند ، ادعا کرد کنترل خود را از دست داده و نتوانسته بود بر اعصابش مسلط شود.
کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی های دقیق اعلام کردند خشم آنی ، رافع مسئول کیفری «مسافر» جنایتکار نیست.بدین ترتیب در پی بازسازی صحنه جرم و صدور کیفرخواست ، جانی در دادگاه کیفری استان گلستان پای میز محاکمه ایستاد.وی که به شدت ابرار پشیمانی می کرد با توجه به درخواست شاکیان خصوصی به اشد مجازات محکوم شد.

رای به تائید دیوان عالی کشور رسیده و ضرباهنگ مرگ به صدا درآمده بود که مسئولان قضایی «آزادشهر» و ریش سفیدان ، طی چندین نشست خداپسندانه به گفت و گو با خانواده داغدار پرداختند.در نتیجه شاکیان مهربان ، فقط به خاطر رضای خدا و بدون هیچ قید و شرطی به جوانی مجرم رحم کردند و از خونخواهی گذشتند.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، با امضای رضایتنامه از سوی این خانواده ، جنایتکار پشیمان که بیش از هفت سال از بهترین روزهای عمرش را در زندان گذرانده و از یک قدمی چوبه دار به زندگی برگشته بود با احتساب روزهای بازداشت ، آزاد شد.

کسانی که از نزدیک ، شاهد اهدای زندگی دوباره به «مسافر - ذ» بودند اشک شوق ریختند و برای شادی روح «نورمحمد» و سعادت خانواده مهربانش دعا کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد